domingo, 18 de febrero de 2018

                                                                EXTRA, EXTRA!

Proiektu honetan, jesusen garaiko berri bat egin beharko dugu, toke komiko batekin eta gure garaiko estiloarekin.

Nire taldekideak, Peio Uribe, Asier Bengoa eta Mikel posada dira. Nik, antolatzailea naiz, Mikel ikuskatzailea, Peio, koordinatzailea eta Asier bozeramailea.

Mikel, Lanak eta kronograma gogoratu eta taldekideek ekarri beharrekoa daukatela zihurtatzen du.
Asier, Zarata eta bolumen egokia mantendu, berba egin, taldea formal mantendu eta euskeraren zaindaria da.
Nik, Gauzak prest ditugula zihurtatu, lan tokiren garbitasuna mantendu eta beharrezkoa den materiala ekartzea gogoratzen dut.
Peio, berba egiteko txandak kontrolatu, taldekideen funtzioak zihurtatu, lana bukatzerakoan abisatu etataldearen ebaluaketa zuzentzen du.


No hay comentarios:

Publicar un comentario