miércoles, 6 de junio de 2018

                                                  ANAWIN PROIEKTUAREN 4. ASTEA

a. Saio hau ANAWIN proiektuaren azken astea izan da, eta nire ustez, oso ondo lan egin dugu. QR kodigo guztiak bukatu ditugu, ere kartulina biligrafos birpasatu, eta 3D maketa bukatu egin dugu. Azkenik, ahozkoaren banaketa egin dugu.

b. Saio honetan erlaxatzen ikasi dut, hasieran oso urduri negoelako. Ere, ikasi dut dnboraren aprobetxaketa oso inportantea dela ikasi dut saio honetan zehar.

c. Nire ustez, saio honetan, besteak hitz begiterakoan errespetua ikasi dut, besteak modu aktibo batean entzuten. Ere, bolumen agokiarekin aritzea ikasi dut.

d. Hurrengo astean saiatuko naiz ahozkoa egiterakoan oso urduri ez jartzen eta ez erratzen saiatuko naiz ere, EXTRA, EXTRA proiektuko aurkezpenean egiun nituen errakuntzak hobetzen saiatuko naiz.

e. Hurrengo astean ahozkoa egitea dugu buruan, eta guztiok batera... AHAL DUGU EKIPO!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario